Wednesday 11 May 2011

LIAR , LIAR PANTS ON FIRE . BIG FAT LIAR !!

Assalamualaikum guys ,
Annyeong ?

HaHaHa .


Lawak kan rasa bila orang yang suka MENIPU nei , ramai kawan ???
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa  >>>>>>                         

Suka nya ~~~
* hipokrit molep ~

Aishh !
ape nak jadi laa dengan manusia zaman sekarang kan ?
Asyik MENIPU jer kerja dia .
bangun pagi jer , INGAT menipu .

Tu laa , abe saya ada oyak,
bab tuu ramai orang perempuan + tinoe masuk neraka .



sebab , MULUT BADAN BINASA .

she's my best buddy la bleh dikatakan .
unfortunately , she's a LIAR !
memang unexpected laa .
yea la , dia baik . juruhh . warak .

memang tak disangka sangka la .









ERGHHH!!
memang FRUST giler la kauu .
BFF tuhh .

selama saya berkawan la kan ,
tak penah penah BFF saya buat ginie saya .
paling paling pun ,
dia akan cakap kalau dia MENIPU .

but , not for this girl !

macam weird gituhh .
bleh dia nipu sapa gitu moe .
tapi , siye jugak bena dioe .

dop lahh ,
nak kata ada masalah kewangan , DOP .
nak kata ada masalah gewe , DOP .
* dah muga masoe tuh , takdop gewe lagi tep .
agaknya , masalah KASIH SAYANG kot .

takpoe laahh .
malah nak baloh bena.
tapi kenoe jugak .
pehei ?
* i guess not . HaHa :)

dia kei ,
EEIII !
nak jah , gi cili cili mulut dioe tuhh .
tapi , takdop aroh anak ore keii .
kenoe jagoe jugak ,
maruah dia .

tapi , dia memei taksaye la maruah dia .
yoe citoe koe ore laim , citoe laim
citoe koe ore laim pulak , citoe laim .

takpaham gue sama ini budak !


ikut dia lahh .


asal dia tak kacau kita sudah .


kalau dia kacau , MAMPOS kauu !


kalau kau citer buruk buruk sal aku kat orang ,
memei cari nahas lahh .


pehei kehh ?

* kpd orang berkenaan sahaja .

kau kena ingat !
MENIPU itu DOSA tau !

sesungguhnya , aku sangat MEMBENCI orang yang MENIPU macam KAUU , HIPOKRIT !


:) :) :) :) :)



No comments:

Post a Comment